Onlangs stond er in eigen! Magazine een Top 75 van Apeldoornse ondernemers onder de 40 jaar. Dat schepte veel verwondering en verbazing. Waarom stond deze of degene niet in de lijst? En waarom staat Olaf Prinsen er alleen maar bij, is dat niet heel erg van een “ons kent ons”? De een was verbaasd, de ander zelfs boos. Ook op Apeldoorn Direct kon men HIER zijn mening over geven.
Binnen de Top 75 heerste ook positieve verbazing. Want ja… Sommigen hadden het nooit verwacht dat ze erin stonden. Zo ook ondergetekende niet. Ik was immers al een half jaar niet meer actief bij GreenPixx Media. Sterker nog: de held van dat bedrijf is Demis van Eyden. Niet echt een staaltje waterdichte journalistiek zou je nog even kritisch kunnen kanttekenen.
Maar goed, daar stonden een paar namen… en wie is in vredesnaam is nu wie? Voor eigen! Magazine was dat de meest relevante vraag. En daarom organiseren zij voor de Top 75 een ontmoetingsborrel. Tja, en als je dan een netwerk borrel gaat houden, zijn wij er als de kippen bij. Of ik het echt wil weten, ben je mal! Toch wil ik wel even zien wie zichzelf nu met een plek in deze ranking vereerd voelt.
Deze nummer 71 gaat in elk geval voor het snaaien en het observeren van belangrijke stropdassen. Mijn netwerkkaartjes blijven thuis. Ik wil immers als een gek uit die lijst zien te komen, om plaats te maken voor andere échte ondernemende helden.
En wie ik naast Demis in deze lijst miste: Maarten van Everdingen van het succesvolle Klimbos.
Ik ondersteun de redactie van Apeldoorn Direct en mag zelf graag praten over klimaat en natuur.
Wereldverbeteraar, verbinder, bruggenbouwer, inspirator. Praat graag over natuur, milieu, klimaat, duurzaamheid, mensen en reizen. Blogt ook op ExpeditieFlow.nl
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES