Voor een te maken fotoboek (E-Book, straks gratis te downloaden), ben ik op zoek naar verhalen over uw “joints gebruik” en de coffeeshop “Het Bunkertje” in het bijzonder. Bij mijn weten een van de oudste nog bestaande coffeeshops in Apeldoorn.
Hoe was het om op de middelbare school zo stoned als een garnaal het proefwerk te maken, wat deed die politieagent toen hij zag dat je een joint rookte, welke hilarische situaties heb je meegemaakt?
Loop leeg, schrijf het hier of – als het anoniem moet – stuur een e-mail naar StrangeArt@xs4all.nl
StrangeArt is een klein ventje met een groot fototoestel. Anderen noemen hem ook wel sociaalfotograaf en levensbeschrijver. De marges en de kreukelzone van de maatschappij maakt hij door zijn verhalen en foto’s zichtbaar. Hij fotografeert in zwart-wit, hij denkt ook zo. Hij verdeelt de maatschappij in mensen die alles hebben…
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies
Altijd actief
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
REACTIES